Supply Chain-ansvarlig/koordinator

Supply Chain-ansvarlig/koordinator

Padborg

E. Marker A/S er en handels- og produktionsvirksomhed, der beskæftiger sig med professionelle græsplejeprodukter, organisk gødning til forbrugere og tilbehør til de kommunale grønne områder og boldbaner. Omkring halvdelen af virksomhedens omsætning eksporteres til en lang række lande. Virksomhedens grundlæggende vision er at udvikle og sælge produkter der passer på naturen, og som bruger naturens egne ingredienser som en bæredygtig problemløsning. Virksomheden er på en meget spændende vækstrejse med et meget stort potentiale, og til at understøtte denne rejse søger vi en ny kollega der får ansvaret for virksomhedens supply chain.

Din opgave er meget operationel og du bliver ansvarlig for indkøb, lager, produktion og logistik, og planlægning og koordinering fylder en del i din hverdag. Da virksomheden er i vækst, ser vi gerne, at du medbringer indsigt og erfaring der gør dig i stand til at videreudvikle den interne struktur, så der opnås en højere effektivitet i processerne og så virksomhedens skalerbarhed øges. Det kræver både at du har praktisk erfaring med tilsvarende opgaver, men også at du på IT-siden har forudsætningerne til at videreudvikle. Der er både tale om egne produkter og egne brands. Produktionen af egne produkter samt virksomhedens lager- og logistikløsning er outsourcet og håndteres pt. eksternt.

Den rette kandidat til jobbet har formentlig en uddannelse på niveau med en bachelor. Din praktiske baggrund kan være som hortonom, indenfor planteavl, agronom, planlægningsøkonom eller andet relevant. Vi ser gerne, at du har stærke IT-kundskaber og at du er hjemmevant i brugen af de almindelige ERP-systemer. Har du erfaring med at videreudvikle et tilsvarende set-up vil det være en fordel. Du behersker engelsk i skrift og tale, og kan du flere sprog – gerne tysk – er det en fordel.

Som person skal du trives med både at have ansvaret og samtidig være den praktisk udførende i dagligdagen. Vi ser gerne, at du er en ambitiøs teamplayer, der trives med stor variation i opgaverne og med at have dit eget ansvarsområde. Du har et stort drive, du er en selvstarter og du arbejder struktureret og systematisk. Der er høj kvalitet i dine opgaver, og du motiveres af hele tiden at arbejde i retning af noget der er effektivt og mere lønsomt.

Du tilbydes et spændende og udviklende job med mange facetter. Der er tale om en meget flad organisation, hvor tonen er uformel og ligefrem. Humor er en del af en god hverdag, hvor kunderne er i fokus, og hvor man er bevidst om, at man er sat i verden til at drive en forretning og skabe resultater. Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt efter kvalifikationer.

Har du forudsætningerne for at skabe succes i dette job, og har du mod på nye udfordringer, så send din ansøgning mrk. ”SCA-0424” til job@comentum.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os på tlf. 29 73 45 42.