Vores kunde er en specialiseret dansk international handels- og transportvirksomhed. Virksomheden er inde i en positiv udvikling, og forventer yderligere vækst i de kommende år. Til at tage ansvaret for planlægningen af kørslen, optimering og effektivisering af dagligdagen og vedligehold af vognparken, søger vi en ny kollega. Du får reference til Logistikchefen, og indgår i et team på 5 medarbejdere. Arbejdspladsen er beliggende i det sydlige Jylland.
De primære transportopgaver omhandler indenlandsk transport mellem kunder og egne lokationer. Virksomheden råder over 12 vognsæt og beskæftiger ca. 20 chauffører. Derudover hyres der 2 eksterne biler ind. Der er tale om transport inden for et nicheområde. Det vil være en fordel, hvis du i forvejen har kendskab til transport af fødevarer, levende dyr eller tilsvarende, og derigennem har kendskab til lovgivning og regler på området.
Dit udgangspunkt kan enten være en baggrund som mekaniker, hvorefter du så har skiftet spor over i transport og logistik. Alternativt har du en baggrund som disponent/kørselsleder, og en særlig interesse for teknik og mekanik, der gør dig i stand til at vurdere behovet for reparation og vedligehold. Derimod vægtes det højt, at du har praktisk erfaring fra et tilsvarende job, hvor planlægning, mange omstillinger og mandskabsbehandling er en stor del af hverdagen. Du får daglig kontakt med virksomhedens salg og administration, ligesom du er i kontakt med virksomhedens kunder ifm. planlægning og udførelse af opgaverne.
Vi forventer at du har en generel opdateret viden indenfor transportområdet, og at du er lærenem og hurtig til at tilegne dig ny viden. Du er en erfaren bruger af IT, og vi ser gerne at du kan begå dig mundtligt på engelsk og tysk.
Som person er du åben og imødekommende, og du har nemt ved at vinde folks tillid. Du arbejder systematisk og struktureret med dine opgaver, og evner at have mange bolde i luften uden at miste overblikket. Du sætter en ære i at levere høj kvalitet til aftalt tid, og du trives med at håndtere mange omstillinger, også når det ændrer din daglige planlægning. Du evner både at arbejde selvstændigt med dine opgaver og samtidig indgå i et tæt samarbejde med dine kolleger. Jobbet kræver en vis robusthed og en høj stresstærskel.
Du tilbydes et attraktivt job med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder i en veldrevet og velkonsolideret virksomhed. Omgangstonen er uformel og uhøjtidelig, og der lægges vægt på et godt arbejdsmiljø. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt efter kvalifikationer.
Har du mod på nye udfordringer, og har du forudsætningerne for at skabe succes i dette job, så send din ansøgning mrk. ”TA-1124” til job@comentum.dk. Du er også velkommen til at kontakte os for yderligere oplysninger om jobbet på 30 46 28 58.