Projekt- og salgskoordinator

  • Trekantområdet
  • Denne stilling er blevet besat

Vores kunde er beliggende i Trekantområdet og er et kendt og ledende brand indenfor indretning af offentlige miljøer. Virksomheden har specialiseret sig i at tilbyde kundetilpassede løsninger, som udvikles i tæt dialog med kunden. Virksomheden er inde i en meget positiv udvikling, med øget forretningsomfang og en styrket position på det danske marked, og til at være det samlende og koordinerende omdrejningspunkt, søger vi en ny kollega. Du får reference til salgs- og marketingchefen.

Virksomhedens samlede produktprogram er en sammensætning af egne varer og handelsvarer. Det betyder, at kunden præsenteres for et samlet oplæg, der både indeholder egne varer og andre producenters varer, men ansvaret for at den samlede løsning integreres, leveres og fungerer, ligger hos dig. Du får derfor en central rolle i styringen og koordineringen af større projekter – i samspil med både interne kolleger og eksterne leverandører. Ofte er leveringen til kunden kun mulig i et kortere tidsrum, og du vil derfor møde skarpe deadlines og få behov for at finde løsninger på problemstillinger, som kan være svære at forudsige. 

Den rette kandidat til jobbet kommer med en uddannelse som teknisk tegner, bygningskonstruktør eller tilsvarende teknisk baggrund. Du er vant til at arbejde med tegninger, og du har kendskab til både AutoCAD og Inventor. Der lægges stor vægt på, at du har praktisk erfaring med indretning og at du med din tekniske baggrund har øje for at se mulige løsninger. Herudover lægges der stor vægt på, at du har erfaring med at styre og koordinere projekter, hvor der er mange både interne og eksterne interessenter. Endelig ser vi gerne, at du kommer fra et job, hvor du har haft kundekontakt, og har du arbejdet med offentlige kunder vil det være et ekstra plus.

Som person er du åben og udadvendt, og du trives med et højt aktivitetsniveau og med at have mange bolde i luften. Du er serviceminded, og du motiveres af at levere løsninger til kunderne, der gør, at kunden både får en god rådgivning og samtidig en rigtig god oplevelse af samarbejdet med dig. Du formår at skabe relationer på tværs af organisationen, og du er en mester i at få den store kabale til at gå op – også under tidspres.

Du tilbydes et spændende og udviklende job i en organisation, der netop har taget hul på en ny spændende rejse. Du vil indgå i det lokale team på ca. 40 medarbejdere, og samtidig være en del af en stor koncern med 350 medarbejdere. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt efter kvalifikationer.

Har du mod på nye udfordringer, og har du forudsætningerne for at løse denne opgave, så send din ansøgning mærket ”PS-1218” til job@comentum.dk. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte os på tlf. 73 62 90 00.