Marketingsupporter

  • Trekantområdet
  • Denne stilling er blevet besat
- med stærke kompetencer indenfor e-commerce og produktmarketing

Vores kunde er beliggende i Trekantområdet og er et kendt og ledende brand indenfor indretning af offentlige miljøer. Virksomheden har specialiseret sig i at tilbyde kundetilpassede løsninger, som udvikles i tæt dialog med kunden. Virksomheden er inde i en meget positiv udvikling, med øget forretningsomfang og en styrket position på det danske marked.

Til at styrke og udvikle marketingsaktiviteterne søger vi en ny marketingsupporter. I stillingen vil du få ansvar for:

  •  Virksomhedens digitale profil, herunder SoMe, content på web og nyhedsbreve  
  •  Support til salgsteamet i form af produktkataloger, kampagner og datablade
  •  Messeplanlægning og koordinering
  •  Surveys og kundereferencer
  •  Implementering af den årlige markedsføringsplan, der fastlægges i samarbejde med salgs- og marketingschefen, som du refererer til.

Du kommer med en relevant uddannelse indenfor marketing, og du har erfaring fra en virksomhed med salg til det offentlige. Har du kendskab til møbelbranchen og til indretning, vil det være en fordel. Den oplagte kandidat er på hjemmebane i forhold til SoMe, web- og mailserverplatforme, og du kan arbejde med grafiske materialer via Adobe-pakken. Den overordnede designlinje er allerede lagt, men du får til opgave at føre de lokale aktiviteter ud på relevante medier.  Har du kendskab til online marketing til det offentlige samt evt. kendskab til SEO og Google Adwords er det en fordel. 

Du får et meget operationelt job, hvor du i høj grad får brug for din praktiske erfaring. Du vil opleve en hverdag i et højt tempo med mange forskellige typer af opgaver, og du vil komme til at jonglere med mange bolde i luften samtidigt. I de lidt mere krævende opgaver får du den nødvendige hjælp og opbakning fra den øvrige organisation.

Som person er du åben og udadvendt, og du trives med en dagligdag præget af stor variation og mange omstillinger. Du er energisk og proaktiv, og du kan både køre på egen hånd og indgå i et team. Du har en can-do attitude til dine opgaver, og når der er sten på vejen, får du dem fjernet, så du kan komme i mål med dine opgaver. Du er perfekt til dansk retstavning og kan kommunikere i et velformuleret og flydende sprog. Du er dygtig til at formidle salgsfremmende budskaber skarpt og præcist. Og så er du en god kollega, der trives i et uformelt og uhøjtideligt miljø, hvor man på samme tid er professionelle, men også har tid til et godt socialt arbejdsmiljø. 

Du tilbydes et spændende og udviklende job i en organisation, der netop har taget hul på en ny rejse. Du vil indgå i det lokale team på ca. 40 medarbejdere, og samtidig være en del af en stor koncern med 350 medarbejdere. Du må påregne ca. 10 – 12 rejsedage årligt. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt efter kvalifikationer.

Er du klar til nye udfordringer, og har du forudsætningerne for at løse ovenstående opgave og bidrage til udviklingen af vores kundes marketing, så send din ansøgning mærket ”MK-1218” til job@comentum.dk. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte os på tlf. 73 62 90 00.