Indkøbs- og logistikassistent

  • Aabenraa
  • Denne stilling er blevet besat

Vores kunde er en veletableret handelsvirksomhed, der sourcer sine varer primært i Fjernøsten og afsætter dem på det danske detailmarked. Virksomheden blev stiftet i 2008 og beskæftiger i dag 8 dygtige og engagerede medarbejdere. Virksomheden er i vækst, og for at kunne følge med er der behov for yderligere kræfter.

Dine opgaver vil være klassiske indenfor indkøb og logistik. Du registrerer ordrer og fakturering, du er i dialog med leverandørerne og som daglig backup for indkøberne sørger du for at koordinere og følge op på forsendelser fra leverandør til eget lager, og videre til kunderne. Der er tale om et mindre team, og derfor vil du få stor variation i dine opgaver. Du skal være indstillet på at blive en del af et team, hvor man giver en hånd med hvor det er nødvendigt.

Vi ser gerne, at du har en baggrund indenfor indkøb og logistik, og har du haft berøring med Fjernøsten, er det en fordel. Du er vant til at arbejde i et ERP-system, du er generelt god til IT, og har du tidligere arbejdet med Uniconta, får du et plus mere. Du begår dig på engelsk i skrift og tale, har gerne kendskab til tysk, men det er ikke et krav.

Som person er du energisk og initiativrig, og så er du en teamplayer der kan lige at spille sammen med andre. Du er struktureret og har styr på dine ting, samtidig med at du kan have mange bolde i luften uden at miste overblikket. Du kan arbejde i et til tider højt tempo og stadig have smil på læben.

Du tilbydes et spændende, udviklende og varieret job, i en virksomhed med højt til loftet, og hvor man er åben for gode ideer og nyt input. Omgangstonen er meget uformel og ligetil, og man lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor man trives og fungerer med hinanden.

Har du mod på nye udfordringer, og har du forudsætningerne for at løse denne opgave, så send din ansøgning mærket “IL-1020” til job@comentum.dk. Har du spørgsmål til jobbet er du meget velkommen til at kontakte os på 73 62 90 00.